just another day

Jahapp, då var denna usla  torsdag över. Usel o usel, den har bara varit dryg helt enkelt. För det första så var det helt omöjligt att komma upp ut sängen imorse, så jag missade bussen och fick köra till skolan. Två lektioner och två fetehålor sen var det förläsning i aulan. Renata (tror jag hon hette) skulle så där o snacka om hur hon paddlade runt usa, och cyklade igenom halv med kanoten bakom sig, om hur hon blev den första svenska kvinnan som besteg mount everest och om hur hon åkte motorcykel hem från indien. Jaha. Congrats till dig då som lägger ner 463 dagar på att paddla o cykla - bara för känslans skull. Visst det var ju coolt att hon pallade allt, men vad fan vann jag av den föreläsningen? ingeting. Ibland undrar man vad skolan tänker med.
Väl hemma så däckade jag på soffan dirr. Fete ångest över att jag inte har gjort något skolarbete alls idag. Pappa väckte mig vid halv sex för vi skulle åka o handla. Tacos till kvällsmat och nu gossip girl. Idag kan man äntligen säga att imorgon är det fredag.

Tack o haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0