Är jag frisk?

Tänka sig att jag faktist gjorde vad jag skulle. Jag har nu gjort klart mitt svenska arbete EN VECKA FÖR TIDIGT! Man måste ju börja undra fall det är fel på mig.. Jag satt visserligen nästan fyra timmar utan avbrott o skrev. Okejdå, ett avbrott. Sara ringde och sa att hon hade något till mig så jag skulle komma ut och hämtade (hon var vägarna förbi). det första jag tänkte var "vad är det nu jag har tappar och som hon av någon slump har hittat?" Med tunga och konfundersamma steg började jag närma mig hennes bil, och i famnen höll hon en livsförbrukning av chipsdippa. Dem hade tydligen en hel palla med sånna på deras jobb så hon kunde ta hur många hon ville. Omtänksam som hon är tänkte hon på mig som äääälskar chips och dippa. Mumma! Kanske ska ta o fira att jag skrivit klart svenska arbetet med lite chips o dippa...
Svenska arbetet är en skriflig undersökning av språkliga skillnader. Jag har valt att intervjua några av mina närmaste och jämföra deras språk med mina föräldrars. Det är en rätt så komisk undersökning för vi använder så himla mycket interna utryck.



Haha liten del av undersökningen


Den jävlen lyckades pricka in mina favvosmaker med.. You know me too well.

Kommentarer
Postat av: Caroline

omg, redan klar med svenskan?! :(

shit ;o

2011-09-28 @ 19:28:59
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Fia-hoe

HÄHÄHÄ! Skitkul med "well done"-biten! Jag vill läsa hela arbetet sen. PS. Hur fan kan man missa avfarten till Entré? Det är ju inte ens en avfart, det ligger ju mitt framför en när motorvägen tar slut!? DS.

2011-09-29 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0