Wednes

Nej, jag har inte kommit på bättre humör. Samma stadie som i måndags. Men jag ska inte sluka er med mina tråkiga tankar. Hade psykologiprov idag, och det gick rätt hyffsat vill jag påstå. Alltid när man känner at ett prov har gått bra så har det gått åt helvetas. Anyhow. Hjälpte bea plugga matte idag i typ en och en halv timme, så lite vuxen poäng till mig. Studentmössan är beställd, och den är riktigt jääävla snygg. Kostnaden inte lika kul. Längtar något så fruktansvärt till den sista månaden av studentåret! Närmast ligger ju studentfesten på tisdag som ska bli awesoome. Ja. Jag är taggad.
Nu ska jag stapla vidare till vattenfallet, för att sedan göra ett tappert försök till att somna tidigt inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0