Måndag

Och där var denna måndag avklarad, och även helgen för den delen. Tidig dag i skolan idag, två lektioner och en fet håla. På Engeleska D så fick jag tillbaka mitt referat. Refererat (?) av en artikel från New York Times om 9/11. Förra lektionen, när jag och läraren gick igenom den, så anklagade hon mig för att kopierat originalet. Så hon var tvungen att gå igenom min text när hon hade artikeln brevid sig. Idag kom hon fram med mitt papper och sa "it's too good to be good". Så det tackar jag för. Jag tackar även för mitt MVG på psykologiprovet.
 I fredags så gittade jag till Håkan direkt efter skolan, och vi båda däckade på soffan. Elena joinade oss, vi käkade pirre, kollade handboll i Hässleholm  och åkte hem till Jessica för att kolla på film. En lugn fredag med andra ord. Jag fick även Wordfeude  installerat på mobil tack vara Ludde, så jag jag har köttat de hela helgen haha (Cillen92).
I lördags så var det T-baren som stog på schemat. Vi var hos hanna innan och käkade kinamat, drack vin och poured our souls out. Några tårar blev det allt. T-baren, liksom alla andra gånger, höll upp till måttet.
I söndags så kollade jag på fotboll i bjärlöv, och handbollens säsongpremiär i vinslöv. Vinst med 12 bollar för handbollstjejerna, ni är så duttia!
För tillfället känner jag mig bara så himla omotiveread och oispirerad. Inte glad och inte arg. Inte uppspelt och inte deppig. Inte på humör men inte sur. Trött men inte tillräckligt för att sova. Uttråkad men vill inte göra något.
Så nu känner jag att det är dags att tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0