Censur

Firandet av Elin blev lyckat! Uppe halva natten, sen spelade jag o Viktor Cod på morgonen. Vi åkte hem innan lunch så jag han träffa min älskade mami, som jag inte gjort på jättelänge, innan jag åkte till pappa för att plugga. Jag hade jätteångest över att jag inte pluggade hela dagen.
Idag så gick skola förhållandevis snabbt, jag var hemma halv tre. Jag har pluggat ändan sen halv tre till nu i princip; nio jävla timmar. Det måste vara något slags rekord. Ett par små avbrott när Bea kom över så jag kunde hjälpa henne med matten, ett avbrott när jag åt pottfärs, och ett när jag kollade säsongspremiären av 2 and a half men med Ashton Kutcher. Pluggat lite hinduism och buddhism som jag skrivit sammanfattning om, och sen har jag skrivit på mitt SH arbete. Det har tagit sånn jävla tid att skriva om Kina och deras politiska system. Sen kom jag över informationen: "Censur av politiska tal och information, bland annat på Internet....".  Jaha gött ju. Jag har valt att skriva om ett land som är cencurerat. INTE KONSTIGT ATT DE TAR EN SÅN TID! Sen vet jag inte om jag har gått till överdrift heller, vissa ligger på 5 sidor, en annan på tio, och jag ligger just nu på 15(och jag är inte färdig). Läraren har ju bara gett oss et papper om vad vi ska göra, utan information om hur stort det ska vara. Jag kan slå vad om hela min ägodom att jag har suttit här i onödan och att man bara skulle göra något enkelt skit. Nog om detta dumma arbete nu. Jag ser ut som en pittögd zombie efter alla timmar framför datorn.
Jag ska hoppa in i duschen, sen ska jag ta mig en god natts sömn! För imorgon blir det inget plugg, då blir det STUDENTFEST! WIE!

Kommentarer
Postat av: besserwisserN

alltså jag vet om att du är en smart tös syrran, så det är inte riktat mot dig personligen, men fa-an vad det är skrämmande att du går trean på SP och vet inte om att det är censurerat i Kina. när ska skolan ta sig i kragen tänker jag?

2011-10-11 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0