Min första kärlek

Min första kärlekvar Daniel Gunnarsson, eller kärlek och kärlek, man visste nog inte var det var i början. Det var redan i början av åttan som vi blev tillsammans, det ett bra tag men det bröts nog inte för oss förens jag åkte till USA. Men ohh boy vad han fick vara med om mycket. Tycker lite synd om honom att han var tillsammans med mig i mina "mörka" tider, haha. Han är, och kommer alltid att vara en bra kille!
Vill inte exposa mig själv alldeles för mycket hehe. Back to normal.
Ikväll så är det ***party hos Bea. Och JA jag är nervös! Sen kanske det blir utgång, som förhoppningsvis bärav till kristianstad, orkar inte hässleholm längre jao! Först måste jag städa huset. Jag vet om jag har nämnt det men jag har vari själv hemma i snart en vecka, pappa han är på cran canaria. Så ja, jag har typ trotsat alla regler som finns i ett hem. Bara för att jag har kunnat. Typ som att sitta uppe halva natten och spela cod bara för att jag kan, gå runt naken bara för att jag kan, inte ta bort disken för att jag kan, spela hög musik på natten bara för att jag kan, osv. Det har gått bra, jag är inte lika skrämd av att vara ensam längre, så allt har gått bra. Fast igår när jag kom hem så kom jag på att jag glömt att ta in posten på hela veckan, hooppsan hehe. Kan säga att brevbäraren hade inte kunnat trycka ner ett brev till i brevlådan. Så om du läser här, brevbäraren, så vill jag be om ursäkt. Skönt att denna veckan är slut för det känns som den har gått typ två veckor, och jag hatar när tiden går långsamt!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0