Söndag

Då var det söndag återigen. Denna veckan har gått riktigt snabbt!
Igår så hängde jag med amanda. Först var det att springa milen på gymmet, och träna magen (sjuk träningsvärk i magen idag, för en gång skull), sen solade vi. Jag måste sola lite innan thailand så jag inte bränner isönder mig första dagarna, cuz that sucks. Iallfall så tittade putte och samir in på kvällen. Chillade lite, drack lite vin, drack lite öl, shottade lite mintu, drack lite minru och chokladmjölk, dansade lite, kastde lite pil, var ute och gick med hunden lite, och lite  sånnt. Det var trevligt faktist! Fast asså det var riktigt sjukt ett tag. Har ni någonsin fått deja vu? asså när något händer så vet du att du typ har sett detta innan eller drömt det. Jag fick det som fan igår!  Riktigt läskigt! jag kan svära på att jag har drömt händelser som hände igår på pricken!
Idag är jag fede sleden, amandas soffa är inte bekväm, och det är inte bekvämt att sova med jeans. Så nu ska jag ladda mina batteri inför den kommande veckan, och sen gymma ikväll! Jag har som mål att springa två mil i streck innan vi åker till thailand. Sprang milen på 44:34 igår, så jag har gjort en förändring på fem minuter. jag vill få ner tiden till under 40 minuter dock.
Thailand för exakt ett år sen. Det var precis när vi kom dit jóch jag envisades om att jag skola sola. Gick ner och somnade i 40 min kanske, och kom upp med detta resultatet. Så ja, jag ska verkligen sola lite innan nu.
Underbart ställe Koh chang, och underbart hotell!
Lite jacuzi i poolen.
Äääälskar denna bilden på fia. Den är ifrån resturangen på hotellet, hyffsat exotisk?
Jag och papi på båten påväg hem från dykningen.
Pappa kastar lucas i poolen. Ännu en bild jag älskar. Det var en sånn känsla, ett lugn, att vara på det stället. Kommer ihåg denna dagen. Klockan var typ fem på eftermiddagen, och vi var typ helt ensamma vid poolen och på stranden precis bakom poolen. Vädret var precis perfekt,och jag och fia satt i jacuzin och kollade på pappa, sara och lucas. Just då var jag full av livet. (Ja min pappa är en hulk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0