Seg start

Min födelsedag blev jätte mysig! Fast jag fick så lite sömn. Jag kunde inte somna för jag visste att mamma hon skulle komma pp och sjunga för mig på morgonen. Inget har gjort det sen dem skildes så jag blev typ jätte förväntasfull! Jag vaknade direkt när jag hörde hon sätta på vattenkokaren nere i köket haha. Typ som ett litet barn innan julafton. Efter en dag med många gratulationer(tackar så hjärligt), så vart det kalas hemma hos pappa. Soooom jag hade längtat efter den smörgåstårtan! moms.
I söndags firade jag min födelsedag med mamma (första gången på 6 år måste tilläggas), med bossans familj, mormo o moffa och sara o lucas! Och där valde jag tacos på bordet.  moms igen.  Så jag är väldigt nöjd med mina firanden! Jag fick pengar till thailand, parfymer, bodybutter och lite smått o gott..
Denna veckan har dock fått en vääldigt seg start. Jag haft ont i magen, migrän, sovit till två på dagen och vart hängig. Fast ska til skolan imorgon, pallar inte missa en massa.
I torsdags när jag fyllde år så spelade jag cod på morgonen för jag hade mycket tid över ( jag är inte van vid att gå upp i tid), invirat i mitt täcke och med en tekopp. Skulle bara gå på toa, och när jag kom tillbaka så hade Ebba hunnit smyga sig upp för trappan och ta mitt varma täcke. Ja... Hon är lika morgontrött som mig.
Magiskt gott...
Innan Grand i lördags, som för övrigt är big as hell. Eller så stort är det kanske inte, men gick vilse ett antal gånger.
Fick him min student-onepiece idag. Är inte nöjd med den så den ska tillbaka igen, skän som attan dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0