pundhuvud

Nu har jag landat i min underbara säng minsann. Just vid detta tillfälle,och dem förekommer inte ofta, kan jag erkänna att jag är ett jävla pundhuvud.
Som jag sa innan skulle jag köra lite hårdare idag än igår, så när vi värmde upp bestämde jag mig för att springa en mil (Vilket jag inte gjort sedan mars typ). Efter femtio minuter så pallar inte amanda vänta på mig länge, och då var distansvisaren på 8.0 (km), så jag meddelade att jag bara hade 2 km kvar. Jajja säger hon och stampar upp på ett löpband brevid mig. Efter fem minuter klöker hon ur sig "Nu har jag sprungit 800 meter, eller?". "Nää" sa jag, "Det står 0,5 och det är en halv kilometer"."Men det står ju här vid skärmen att 0,25 = 400 m". DÄR!JUST DÄR! sköt jag mig själv i pannan. Jag hade alltså sprungit efter engelska miles, inte några jävla kilometer som jag trodde. Nae så jag hade ju redan sprungit 1.3 mil. Lite tur var det ju att vi inte kom på detta när jag väl hade kommit upp i 10.0 för då hade jag spungit över en och en halv mil.
Så imorgon ska jag fan få träningsvärk, annar blir det 10.0 som gäller jao. Anners är planerna att chilla med bea och hanna, o käka lite gott! Nu min själv så ska jag plugga litta terrorism. Hej och svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0