plugga!

Imorse fann jag det svårt att gå upp, som vanligt. När jag väl dragit mig ur sängen i sista minut och rae:at till skolan, så kommer jag på at jag inet börjar förens 12:20. DÄR! JUST DÄR! skjöt jag mig själv i huvudet för andra gången på en veckas tid. MEn jag ringde Samir och tvingade han upp ur sängen, drog hem till honom, och spelade COD tills vi började. En lektion sen him igen. På himvägen öppnade himlen sig i form av skyfall med snö/regn. Vindrutstorkarna gick i högsta hugg och det vart endå omöjligt att se vägen. Jag som trodde att jag skulle slippa snö innan thailand.
Sprang återigen milen igår, och dorg ner tiden med 3 minuter. Men fyfan vad jobbigt det var. Antagligen för att jag drack i lördags. Så om jag ska klara två mi, med hyffsad tid innan thailand kan jag glömma att dricka. Men på den positiva sidan är jag bara en minut och 34 sekunder ifrån mitt mål.
trytt.
Dagens resultat efter kört den korta biten från Hässleholm till Ignaberga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0