lugn fredag

Min morgon började med samhälle provet som gick mjeeeehhh, jag kan betta 1000 spänn på att jag kommer ligga 1-2 poäng under MVG. Suger för att det är det ända ämnet jag har MVG i förutom engelska c och d. Efter det var det att fixa inför årsmötet med elevrådet va. Numera är man alltså ingen ordförande längre, utan den nya styrelsen har kommit in. Det ska bli skönt att bara vara student detta året. OCH jag kan säga att någon kommer gå osäkert om dem sabbar vårt student år!
Annars idag så har jag bara chillat. Jag fick fantamaj ingen träningvärk (!!), däremot värk i höftet. Typ som att det är utslitet i lederna, svårt att förklara. Så jag sket i träningen idag så det inte blir värre, så kan jag kötta imorgon igen.
Som sagt har detvarot en lugn fredag med bea, hanna och håkan. Kollat på idol, mest traggat och skrämt upp varandra. Fast jag har rätt mesiga kompisar om jag får säga det själv, men jag älskar er ändå.
Hursomhelst så kallar kudden på mig. haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0