Återigen

Nej asså nu jävlar får jag ta mig i kragen. Jag har insett att listan var mer en börda än vad den var rolig. Sååååå skit i den säger jag. Back to buisiness. Again.
Full skoldag idag, sen var jag och Samir duttia och pluggade i bibblan efter skolan. Vi har varit lite busiga idag haha, älskar flipp-dagar. Tiden sprang iväg och jag mötte Bea för en fika och lite catching up- möjs... Skall nu bege mig till gymmet. Ja.. jag har skaffat gymkort. På 24/7. As bra, för jag kan gymma i Hässleholm när jag bor hos mamma och gymma i Krstianstad när jag bor hos den gamla räven. Ska köra ett riktigt mördarpass idag. Jag gjorde de iofs igår med men jag har en dill om att jag inte tränat tillräckligt hårt om jag inte får träningsvärk,haha. Så nu jävlar. För jag menar, så länge jag stannar på gymmet, så slipper jag plugga inför Samhälle C provet vi har imorgon :)
Jag, SAmar, Vloreta och Samir var ensamma i bibblan. PLötsligt fick jag den magnifika iden att köra dunkgömme. BRILLIANT IDÈ med andra ord. Sen kom där in en tjej som bott i sverige i ett år, som kommer från irak. Hon fick med vara med, fast hon gömde sig hela tiden. Ligger kanske i det arabiska blodet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0